woensdag 26 juli 2017

Zorgpas nodig

Ook zonder pas krijgt u de zorg die u nodig heeft. Online aanvragen is eenvoudig: u heeft de pas binnen weken in huis. De zorgpas kan je wel terug vinden in de app . Ook in het buitenland kan een arts om je zorgpas. In het buitenland hebt u een wettelijk bewijs van verzekering nodig.


Niet elk land erkent uw zorgpas. Controleer daarom voor vertrek welk verzekeringsbewijs . Zorg nodig in het buitenland? Heb je op reis vragen over je gezondheid? Moet je onverwacht naar de dokter of het ziekenhuis?


Hebt u tijdens uw vakantie plotseling zorg nodig ? Toon uw zorgpas (in de Menzis-app) of geprinte zorgpolis korting te krijgen op. Voor de app heeft u DigiD nodig. Wanneer heb ik de zorgpas nodig ? Vraag over de VGZ Zorgpas ? Hieronder leest u de antwoorden op de veelgestelde vragen. Advies: neem uw zorgpas altijd mee naar het buitenland. Zodra je een FBTO Zorgverzekering afsluit, krijg je van ons een zorgpas.


Zorgpas nodig

EHIC krijg je tijdens je tijdelijk verblijf medische zorg in het buitenland als dit nodig is. Alle informatie die een zorgverlener in het buitenland nodig heeft, staat op deze persoonsgebonden pas. Op de ene kant van de pas ziet u uw persoonlijke . Wie de pas eerder nodig heeft, kan contact zoeken met de zorgverzekeraar. Heeft u een vraag over uw zorgpas? Check de veelgestelde vragen over de UMC Zorgverzekering zorgpas en bekijk de.


Europese zorgpas nodig. Waarvoor heb ik een zorgpas nodig ? Verzekerden van OZF ontvangen jaarlijks een nieuwe zorgpas. Met de EHIC krijgt u tijdens uw tijdelijk verblijf in het buitenland medische zorg als dit nodig is.


Zorgpas nodig

Op uw zorgpas staan uw burgerservicenummer (BSN) en uw klantnummer. Deze gegevens heeft uw zorgverlener nodig om declaraties te kunnen sturen. Is mijn zorgpas ook geldig in het buitenland? Moet ik voor dit jaar een nieuwe zorgpas aanvragen? Bekijk alle veelgestelde vragen over de Bewuzt Zorgpas.


Ik ben nieuw bij Bewuzt, wanneer ontvang ik mijn zorgpas ? Ik heb mijn pas niet meer nodig. De kans is groot dat de EHIC achterop de zorgpas staat. De EHIC is persoonsgebonden. Ga je met het gezin naar het buitenlan controleer.


Neem dan je Amersfoortse Zorgpas mee. Daarmee ben je verzekerd van medische zorg in het buitenland als dat nodig is. Bel altijd de Anderzorg Alarmcentrale!


Als verzekerde ontvang je een zorgpas , een bewijs dat je verzekerd bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts