maandag 22 juni 2015

Piecie betekenis

De taal van de straat verklaard. Hoe zeg je piecie t in het ? Damn, kun je ook zeggen met een andere betekenis hoor. Faka , fawaka heeft andere betekenis. Door experts geschreven. Ander woord voor piecie ? Op deze pagina vind je een lijst van synoniemen met dezelfde betekenis als piecie in het Engels.


Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek. Wil je meer woorden en mogelijkheden? Forumoverzicht › Leipe Shit › Hiphop Shit! In Nederland heeft kraken meer een negatieve betekenis. Joh waar is die piecie (fon).


NL: Maar hij is onwettig. EN: illegitimate in a country town. Ook buitenlandse woorden, waarom. De brug is rond aan de voorzijde, ziet u wel. Elke chicky , wil een piecie.


Van me lange jiekie jiekie. Gatverdamme, icherittie. Ey yo, we bouncen op die beat. In de studentenwereld echter slijtdie betekenis die aan je afkomst gehecht. Want ik wil alles hier proberen en proeven dus ook een piecie tonijn . Als jullie goed hebben gelezen, kunnen jullie de betekenis en misschien zelfs wel mijn identiteit achterhalen.


K: Ze heeft wel piecie swag. Ik snap dat het laat is, maar toch een piecie naief van je Tom haha. Geen grap maar deze voel ik wel Allemaal dezelfde woorden, allemaal verschillende betekenis.


Piecie betekenis

Betekenis primair of compensatoir. Je mag niet voor ons spreken we zoeken iemand met een piecie meer IQ. Wel een diepgaande betekenis , zo diep gaan die van mij niet. Op Ensie, Encyclopedie sinds , vind je verschillende betekenissen van het woord piece.


Bij Nederlands heb ik een piecie moeite met spelling, verder gaan alle. Piecie om twaalf uur. Letterlijke en figuurlijke betekenis De oplossing heeft als betekenis. Wat doet Eigenwijks om ook de komende jaren een rol van betekenis te kunnen blijv. Apart, niet perse mooi, snap niet wat het moet voorstellen.


Niet zo bijzonder, wel als er meer achtergrodn was. Most people have ceased to believe in the.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts