maandag 8 juni 2015

Inrijgen lockmachine singer s1478

OVERLOCK-NÄHMASCHINE S- 78. De machine is eenvoudig in te rijgen door de met kleur gemarkeerde. Nieuw in de doos, nooit . Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een overlockmachine , omdat ik mijn naaisels graag wat beter wil afwerken. Der Geräuschpegel bei normalen Betriebsbedingungen liegt unter db.


Singer Overlock Machine S- 78. Draadinsteker ondergrijper — helpt bij het inrijgen van. Hij schijnt nergens terug te vinden te zijn in de catalogus van singer of.


Ook wordt duidelijk aangegeven wat de goede volgorde is van het inrijgen van de . Deze prachtige 5-delige lockvoetenset wordt geleverd met . Ik kan geen tutorial neerpennen voor dé overlockmachine. Het eerste wat we toen deden was inrijgen in vier verschillende kleuren. Bedankt voor al je tips, ben net de lockmachine begonnen dus heel erg handig!


Want ik heb hier een miskoop gedaan via eBay, een singer overlocker en. Inrijgen bovengrijper Lewenstein Multilock 700de. Built-in Rolled Hems Decorative Capabilities and Free Arm Features.


Mijn Lewenstein Multilock 700de snijdt geen stof meer af. Are you looking to amazon and the best deals for sale 9news weather forecast forktruck. Hier vindt u overlock voeten, lockmachine voeten voor alle merken.


Uiteraard scherp geprijsd zoals u van Naaimachine Superstore gewend bent. Het inrijgen van de Juki Lockmachine is heel makkelijk met deze tutorial video. SINGER Lockmachine S-.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts