donderdag 11 oktober 2018

Mijn belastingen amsterdam

En ondanks dat ik al bijna jaar . Belastingdienst voor ondernemers : Mijn Belastingdienst Zakelijk. Als ondernemer moet je zelf je belasting betalen. Als eigenaar van een eenmanszaak krijg je zakelijk te maken met de belastingdienst.


Doe je mee aan het economisch verkeer?

Mijn belastingen amsterdam

Meer informatie over de belastingaangifte voor ondernemers. Zelf doen, of laten doen? Kijk op Inloggen voor ondernemers voor de mogelijkheden. Belt u vanuit het buitenland?


Tenzij u ondernemer bent. Houd dan uw gebruikersnaam . Of bent u Medegerechtigde in onderneming of geldverstrekker?

Dan moet u de winst vermelden in uw aangifte. U geeft in uw aangifte de btw aan die u hebt berekend aan uw klanten, en de btw die u kunt aftrekken. Ondernemers zijn verplicht digitaal aangifte te doen voor: inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting , intracommunautaire leveringen, . Bekijk hoe het precies werkt en ook hoe u de volgende aangiften doet. Adres van belastingkantoor nodig?


Mijn belastingen amsterdam

Hebt u betalingsproblemen? Aangifte inkomstenbelasting. En kunt u gebruikmaken van bepaalde aftrekposten? Check het met dit hulpmiddel. Bent u ondernemer voor de inkomstenbelasting?


In uw aangifte vermeldt u uw winst uit onderneming. Bijvoorbeeld door een accountant of belastingadviseur. Zie: Ik kan mijn belasting niet op tijd betalen - kan ik uitstel of een betalingsregeling. Ook veel startende ondernemers gaan op vakantie.


Deze informatie is bedoeld voor particulieren en ondernemers.

Mijn belastingen amsterdam

Ik word inderdaad ook steeds niet eens in de wachtrij gezet. Ik ben een startend ondernemer en heb steeds netjes mijn omzetbelasting betaald. Het oude ondernemersportaal blijft . Hallo, Ik heb gisteren mijn aangifte gedaan en hierbij is het document niet opgeslagen. Graag zou ik het aangifte formulier wel nog opslaan en . Lees hier interessant nieuws, opinie en onderzoeken over zelfstandigen en ondernemers. Vanaf januari is er een nieuw ondernemersportaal.


Agrarisch ondernemer en Districtraad FrieslandCampina . Hoe de belastingdienst jouw bijverdiensten controleert Het is heel verleidelijk om extra inkomsten in je zak te steken. Als de belastingdienst je aanmerkt als ondernemer voor de omzetbelasting , terwijl je. Moet ik mijn bedrijf inschrijven? Voor mijn eigen boekhouding gebruik ik e-Boekhouden. Het telefoonnummer staat op het dwangbevel.


Voor particulieren geldt geen wettelijke bewaarplicht. Maar vanwege naheffingen door de belastingdienst is het slim om uw administratie jaar te bewaren. In de aangiftehulp vindt de ondernemer snel antwoord op vaak gestelde.


Kan ik gebruikmaken van de vooraf ingevulde gegevens in mijn. Nieuw IBAN (rekeningnummer). Opgaaf nieuw rekeningnummer. Begin in het eerste vakje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts