donderdag 21 april 2016

Haagse hogeschool sportkunde

Sta je vaak op het sportveld en wil je meer uit je passie halen? Mensen aanzetten om te sporten? Je wordt opgeleid tot een manager met hart voor sport en . Er wordt vaak gezegd dat sporten gezond is, maar dat nog te weinig mensen ( verantwoord) sporten. Als sportmanager en -ontwikkelaar probeer je steeds meer.


Je vindt daar een beschrijving van de opleiding, informatie over de arbeidsmarkt, feiten, cijfers en onze . Utrecht en omgeving, Nederland. Hogeschool van Arnhem en Nijmegen - Hogeschool Windesheim - HZ . B Human Technology Details . Bij deze verkoop ik mijn kleding voor de opleiding sportkunde aan de haagse hogeschool. Sportkunde voor hét aanbod hbo-opleidingen rondom sport . Internship type, Werkervaringstage. Docent (Sport) Onderzoek – fte.


Contact: Ellen van der Weijden, Campus . Zie voor meer informatie de beoordelingen over de opleidingen van deze hogeschool. Deze reviews zijn geschreven door studenten van de De Haagse. Op zoek naar een opleiding die bij je past?


Haagse hogeschool sportkunde

Hier geloven we in samenwerking en individuele groei. Ik heb mijn zinnen dus gezet op sportkunde HBO, ik vind het interessant. Met het filter kun je gericht zoeken.


Voltijd Bachelor – Na de . Een voor mij eenduidige leerlijn in mijn opleiding sportkunde. Den Haag rond het landelijk gemiddelde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts