woensdag 24 mei 2017

Relatienummer zilveren kruis

Relatienummer zilveren kruis

Ook zonder pas krijgt u de zorg die u nodig heeft. Online aanvragen is eenvoudig: u heeft de pas binnen weken in huis. Polisnummer – relatienummer per verzekeraar op de zorgpas:.


Reviews Wat een flut instantie! Ik heb begin dit jaar een. Mijn CZ met uw relatie nummer of DigiD – Klik op “Nu. Op mijn zorgverzekeringspas vind ik het relatienummer en mijn BSN. Is één van deze twee mijn polisnummer, of moet ik ergens anders . Nee, Originele nota per post, relatienummer in rechter.


Relatienummer in rechterbovenhoek. Daar heb ik je gevraagd om je relatienummer in een privébericht. Vermeld duidelijk leesbaar uw relatienummer en uw geboortedatum rechtsboven op de . Wilt u het relatienummer of het burgerservicenummer doorgeven? OZF, DVZ Zorgverzekeringen, Pro Life.


Zilveren Kruis Zorgkantoor N. Praktijkvertegenwoordiger ( relatienummer en mailadres). Voor een goede behandeling is het noodzakelijk dat ik als BSR behandelaar een client dossier aanleg. Via dit formulier kunt u zich aanmelden voor de collectieve. Verzekerde gegevens: naw-gegevens, geboortedatum en relatienummer. De Woningcheck is getest bij 2huishoudens.


Maar je maakt nog geen gebruik. Wij nemen contact met u op ter . Uw relatienummer te vinden op uw zorgpas, Van Avero-Achmea, ASR en VGZ. Helaas vermeld hij geen relatienummer of adres. Bent u verzekerd bij een andere zorgverzekeraar? Vermeldt uw relatienummer (verzekeringsnummer ) en . Huisnummer en eventuele toevoeging.


Relatienummer zilveren kruis

Gegevens verpleegkundige. Naam (zoals vermeld in BIG Register):. Houdt u uw relatienummer bij de hand als u belt? BRONNENRIJKSOVERHEID EN ZILVEREN KRUIS.


De met u overeengekomen . Uw Burgerservicenummer (BSN),. U geeft dan aan dat u uw verzekering wilt aanpassen. BSN nummer, kraamzorgbureau, relatienummer en zorgverzekeraar. Als je je naam, adres en relatienummer aan ons doorgeeft, dan wordt je polis direct toegevoegd aan het . U vindt het relatienummer op het polisblad.


Wanneer u wenst dat wij de correspondentie naar een ander adres sturen, vul dan hieronder. De zorgpas is heel belangrijk om mee te nemen, want hierop staan het telefoonnummer van de zorgverzekeraar, je BSN en relatienummer. Risicodraagster van onze ONVZ Vrije Keuze Basisverzekering is ONVZ Ziektekostenverzekeraar N. Uw opmerking of vraag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts