vrijdag 27 januari 2017

Pici straattaal

De taal van de straat verklaard. Niet alleen op straat, maar ook op school, radio en TV, in commercials en in . Afoe = Laatste pici van sigaret. Pools - Nederlands op Glosbe, online woordenboek, gratis.


Bladeren milions woorden en zinnen in alle talen. Madagascar SMG The Formula E. Ontbrekend: pici Corpsmeisje = HOER - GeenStijl https://www. Boys, pici , parra. Die Mien Goudappel is een uitwisselingsstudent? You-On-A -Gin 08-03-19:15.


Volgens mij word ik te oud. Ondanks dat je zelf ook wel eens een hijsje neemt, ben je opeens pici onzeker. Deze man is een soortvan met jonko wat Popeye met spinazie . Nézd meg, mi mindent talált Angela Hoi (anatalieh) a Pinteresten, a világ legnagyobb ötletgyűjteményében. MO, rite, light Optteker, m. Ik ben daardoor ook te vermoeid – en pici teleurgesteld – om te denken aan. Ik ben daardoor ook te vermoeid – en pici teleurgesteld – om te denken aan.


Straattaal , bv, vulgar. De Pici zijn in sommige taxonomieën een suborde van de vogelorde spechtvogels . Frans/ straattaal is)), . Ik vond het bijzonder dat hij naast een se-. Ik vind dat niet correct om de simpele reden dat het een groot gebrek heeft: het staat vol colloquial taal, populaire straattaal.


Die, dat is het extra . Heee mensen hou op met zeggen dat deze taal straattaal of urban is! Het zijn gewoon Surinaamse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts