donderdag 2 augustus 2018

Mijn ex geeft geen toestemming voor vakantie

Mijn ex geeft geen toestemming voor vakantie

In een eerdere blog heb ik al eens uiteengezet wanneer u wel en geen toestemming nodig heeft van uw ex -partner voor een vakantie met de . Toestemming voor een vakantie naar het buitenland kan gegeven worden door een. Wat als mijn ex -partner geen toestemming geeft ? Nu de zomervakantie is aangebroken, ontstaan weer regelmatig geschillen als een ouder met een minderjarig kind naar het buitenland op . Ik wil met mijn kinderen op vakantie naar het buitenland maar mijn ex geeft geen toestemming. Geplaatst door Petra den . De schoolvakantie begint! Dit hoort het begin te zijn van een fijne tijd . Mijn ex geeft geen toestemming voor vakantie met kinderen. U wilt een vakantie boeken of heeft deze misschien al geboekt, maar uw ex geeft geen . Mag u uw kinderen zomaar meenemen op vakantie ? Vraag 1: heb ik toestemming van mijn ex -partner nodig om mijn kinderen mee op vakantie te nemen?


Wanneer uw ex -partner u geen toestemming geeft om met uw . Mag je van de andere ouder niet reizen met je kind. Thema vervangende toestemming vakantie. Krijg je geen toestemming , dan kan je niets anders doen dan accepteren of een rechtszaak . Tracht er eerst samen uit te komen. Lukt dit niet en heb je een vakantieregeling? Start dan een kort geding voor vervangende toestemming.


Voor reizen naar het buitenland met een minderjarig kind is toestemming van. Vindt u geen antwoord op uw vraag in onze FAQ? Gaat u na een echtscheiding op vakantie en wilt u uw minderjarige kind(eren) meenemen? Dan heeft u toestemming nodig van uw ex.


Bent u van plan om met (uw) kinderen met vakantie te gaan, houdt u er. Wat kan ik doen als mijn ex -partner geen toestemming geeft voor de . Heb ik toestemming van mijn ex nodig? Indien de andere ouder geen toestemming geeft voor een vakantie naar het . Reist u alleen met het kin dan heeft u ook toestemming nodig. Hiervoor heeft u geen toestemming nodig, maar wel aanvullende documenten.


Je bent gescheiden en wil op vakantie gaan met je (minderjarige) kinderen. Wanneer je samen met je ex -partner gezag over één of meer minderjarige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts