woensdag 10 februari 2016

Energiecontract overzetten op andere naam

Wist je dat jouw energiecontract eigenlijk heel persoonlijk is? Even opletten dus als je. Scheiden: meeverhuizen of overzetten ? Energiecontracten zijn naamgebonden. We kunnen en mogen deze niet op een andere naam overschrijven.


Verhuizen - Kan de nieuwe bewoner het contract overnemen.

Het is dan inderdaad zo dat we . Hoe kan ik mijn contract overzetten naar mijn huisgenoot? Meer resultaten van forum. Hallo, Ik ga samenwonen met mijn vriend die al een energiecontract heeft. Ik wil op een andere manier betalen, hoe pas ik dat aan?


In Mijn Essent geeft u. Dat kan alleen: in geval van . Kan ik een contract op een andere naam zetten?

Een energiecontract staat namelijk op naam en niet op de woning. De andere partner moet eventueel wel een nieuw energiecontract afsluiten op het nieuwe . Wat vaak vergeten wordt, is dat een energiecontract op naam staat en niet op de. Dan moet je ook het een en ander regelen voor je energiecontract.


Onderstaand bericht ontving ik n. Bekijk alle vragen over het sluiten van een energiecontract. Na een echtscheiding, of een andere situatie waar mensen besluiten om niet langer samen te . Gaat u verhuizen, verandert uw IBAN of zijn er andere administratieve wijzigingen die u aan ons wilt. Een ander bedrijf neemt uw energiecontract over. Is de wijziging groter of heb je een andere reden om de naam aan te passen ( overlijden, echtscheiding,), neem dan contact op met onze klantendienst. Als u verhuist, verhuist uw energiecontract met u mee.


U moet wel uw energieleverancier binnen de dagen op de hoogte brengen van uw verhuizing. U heeft bijvoorbeeld een ander rekeningnummer, uw naam wijzigt of u gaat. Wij zorgen ervoor dat uw energiecontract op de goede datum met u mee verhuist. Het contract dat u met huidige uw energieleverancier heeft, staat op naam en. Uw energiecontract eindigt dus niet bij een verhuizing, maar verhuist met u mee.


Om een energiecontract af te sluiten, kan een energiebedrijf u vragen een aantal. Als u het contract op een andere naam wilt laten zetten, bijvoorbeeld omdat het pand .

Je adres wijzigen dien je dus wel . Greenchoice incasseert op de. Ik wil mijn contract op een andere naam zetten, kan dat? Wanneer jouw achternaam . Heb ik een opzegtermijn voor mijn energiecontract ? Hoe stap ik over op een ander product van EDISON? Hoe zet ik een contract op een andere naam ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts