dinsdag 29 september 2015

Mijn xtra kaart

Direct zicht op wat je koopt. Je ziet waar je budget . Mijn profiel beherenMenu. Xtra - kaart defect, verloren of . Met Xtra krijg je alle specifieke acties en kortingen bij OKay, Colruyt,.


Handig, want zo hoef je aan de kassa maar één app of kaart boven te halen. En je hebt toegang tot alle services van Xtra die jou het leven . Alles werkt naar behoren en het scheelt weer enkele klantenkaarten in mijn portefeuille. En dat allemaal via kaart, app en paswoord. ACTIVEER MIJN XTRA-login. Ook in de winkels van alle voordelen profiteren?


Xtra-login eenvoudig uw eigen tankbeurten raadplegen. Wat als ik mijn Xtra-kaart ben vergeten? Daarvoor hoef je alleen je betaalfunctie te activeren in je Xtra-app of op mijnxtra. Weet je dat je met Xtra ook kan betalen?


Mijn xtra kaart

Tot voor enige tijd had ik een DATStankkaart en een XTRA klantenkaart. Toen het bericht kwam dat mijn DATSkaart zou geïnactiveerd . Naast de Esso Extras kaart kunt u nu ook punten sparen en punten inwisselen met de. En dan heb ik een nieuwe brief ontvangen met mijn ander. Je kunt je cadeaukaarten nu online bestellen en ze direct in je mailbox ontvangen.


OKay Compact maakt het je nog makkelijker met Xtra. Daarmee verdwijnen meteen ook de oude betaalkaarten van de retailer. Het is gedaan met de rood-witte Extra! Wat is het verschil tussen Xtra Present en Xtra ? Wie heeft er recht op een toegang tot Xtra Present?


Mijn xtra kaart

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens? Later volgen nog meer functionaliteiten die het gebruiksgemak verder . Download de app, meld je aan met Xtra en scan de barcode van je boodschappen. Xtra kaart plots niet meer werkt vanuit “Stocard”?


Ik heb al mijn klantenkaarten in Stocard . Al mijn spaargeld en vakantiedagen gaan op aan IJsland. Colruyt – Je hebt hiervoor een klantenkaart (= xtra - kaart ) nodig. Hoe kan ik mijn gegevens beheren? Met de ACVBIE- Pluskaart , verenigen wij onze leden als consumenten binnen het.


Waar kan ik mijn Xtra-kaart of Xtra-app gebruiken? Als professional kan u uw gratis Businesskaart aanvragen. Mag ik een Extra combineren met een coupon of andere actie?


De kans is groot dat je een klantenkaart van een supermarkt hebt en hierdoor extra voordelen geniet. Bidfood Xtra en hoeveel kaarten u direct kunt bijkopen. Renmans extra kaart activeren.


Datum van publicatie: 23.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts