donderdag 20 april 2017

Waar staat verzekeringsnummer zilveren kruis

Heeft u voor het land waar u naartoe gaat een zorgpas nodig? En u bent de pas kwijt? Neem dan een kopie mee van uw polis. En zet het telefoonnummer van . Mijn Zilveren Kruis is uw persoonlijke online omgeving.


Alle verzekeraars zoals Zilveren Kruis , Menzis, VGZ, CZ, IZZ, BEWUZT, DSW,. Deze staat altijd op de zorgpas, iedere login pagina kun je hieronder vinden. Op mijn zorgverzekeringspas vind ik het relatienummer en mijn BSN. Is één van deze twee mijn polisnummer, of moet ik ergens anders . Ik kan nergens mijn polisnummer vinden, maar ik heb wel een verzekerdenummer gevonden.


De verzekerdenummer staat ook op mijn pasje. Polis Wil je je polis inzien? Eerder hebben we hem per e-mail naar je verstuurd. Kun je hem niet vinden? Log dan in via Mijn Besured om je polis te . Staat ook hier uw zorgverzekering niet bij?


Declareren bij Zilveren Kruis. Bent u bij het Zilveren Kruis verzekerd dan kunt u op de volgende wijze declareren:. Dan kunt u een lagere vergoeding krijgen dan waar u volgens de aanspraak.


Schrijf uw verzekeringsnummer duidelijk rechtsboven op de originele rekening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts